onsdag 19 januari 2011

Hästkort

På forumet Svensk Scrapbooking har jag antagit en utmaning som går ut på att man ska göra 50 st alster (kort eller LO/albumsidor) innan man får shoppa något mer pyssel. Innan man börjar kan man sätta vissa undantag tex lim. I höstas gjorde jag en omgång av denna utmaning och nu har jag börjat om på nytt. Förra omgången var jag inte så noga med att blogga alla alster men tänkte visa upp desto mer nu (dock bara kort och inte LO's).

Här är alster 1 och 2. Stämpeln med hästen är från Magnolia (har jag för mig?).


4 kommentarer:

  1. Jajamensan, den söta hästen är från Magnolia!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Fint med rosa och brunt ihop!

    SvaraRadera
  3. åååh vad sött kort,
    sen har jag en liiiten bit av det underbara papperet du har i bakgrunden? var kommer det ifrån?

    SvaraRadera
  4. Pojjo: Tyvärr vet jag inte var pappret kommer ifrån. Jag har en bit kvar men det står inget på det.

    SvaraRadera