torsdag 11 september 2008

Önskelista till min födelsedag

För er som vill ha finns här en önskelista till min födelsedag. Det blir svårare och svårare att komma på saker för varje år (tecken på att man blivit vuxen? ). Det är möjligt att det kommer någon uppdatering längre fram.

Böcker

Alexander McCall Smith (måste vara paperback/pocket från Abacus förlag eftersom det är de jag har sedan innan):
* Blue Shoes and Happiness
* The Good Husband of Zebra Drive

Martina Haag: I en annan del av Bromma (inbunden)
Kajsa Ingemarsson: Lyckans hjul (pocket)
Karin Alvtegen: Skugga (pocket)
Marian Keyes: This Charming Man (paperback/pocket)

Spel till TheSims2

Expansionspack: Fritid
Expansionspack: Livet i lägenhet
Prylpaket: Kök & badrum
Prylpaket: IKEA Heminredning

Övrigt

Presentkort på JP Hobby (http://www.jemma.se/)
Rullebör
Vattenslang

För er som är nyfikna kan jag berätta att jag fyller 31 år den 22:a september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar