söndag 20 juli 2008

Pysselträff i Södra Sandby

Igår var jag på pysselträff i Södra Sandby. Det är alltid roligt att komma ut och träffa andra pysslare! Jag gjorde inget helt kort men stämplade jättemycket och färglade med distress refiller. Eftersom jag har foglossning får jag inte bära så mycket men det gick bra att åka på pysselträff med endast en väska. Normalt brukar jag ha betydligt mer packning. Färgläggningen gick kanonbra och den här gången tog jag mig tid att göra skuggor på motiven. Motiven nedan är från Penny Blacks clearstamps “Bubbly”. De är otroligt söta! Stämpeldynan är en svart Ancient Page.

Jag fick en försenad 30-årspresent av Lindha (Snorkfröken77) när vi träffades. Ett otroligt sött lila kort, en filur (från Kortmakaren) och två promarkers. Tusen tack vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar